srijeda, 29. siječnja 2014.

Molitva za kanonizaciju nadb. Marcela Lefebvrea


Broj komentara: 17:

  1. Kako bi u kongregaciji za kauze reagirali na zahtjev glede molitve za kanonizaciju mons. Marcela Lefebvrea? Možda bi pomislili da se moraju konzultirati s Dalaj (Belaj) lamom, ekumenskim carigradskim patrijarhom, teheranskim ajatolahom, hinduskim božanstvima, tarot majstorima, prof. Kovačem, revolucionarima... Kanonizacija bi strašno povrijedila osjećaje proekumenskih likova koji žive ugodno na lovorikama ekumenizma. Preuzvišeni se Nadbiskup ne bi uklapao u suvremene ekumenske i međureligijske koncepte koji su zatrovali Katoličku Crkvu. Na kraju - Bog odlučuje!

    Oggy

    OdgovoriIzbriši
  2. Bježite od raskolnika! Crkva jasno uči: "Zato se ne bi mogli spasiti oni ljudi koji, iako im nije nepoznato da je od Boga po Isusu Kristu Katolička Crkva ustanovljena kao potrebna, ipak ne bi htjeli u nju ili ući ili pak u njoj ostati." (KKC 846) "Gospodin je od svetoga Petra učinio vidljivi temelj svoje Crkve. Predao mu je ključeve. Rimski biskup, nasljednik svetog Petra, "glava je biskupskog zbora, namjesnik Kristov i pastir sveopće Crkve na zemlji"." (KKC 936) Dragi moji, ne lupetajte svašta po internetu, ne srljajte u propast i nemojte druge zavoditi u propast! Ovo su toliko ozbiljne stvari da ne mogu biti ozbiljnije!

    Ivan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A zašto je papa Benedikt XVI. dokinuo izopćenja ako je posrijedi tako opasan raskolnik? Zašto je papa Benedikt XVI. više puta, a također i u Zagrebu, dok je još bio kardinal Ratzinger, nadbiskupa Lefebvrea nazvao "čovjekom Crkve" ("Uomo della Chiesa")? Zašto je kanonsko rješenje bilo pitanje dana dok se neprijatelji Crkve nisu umiješali ako je riječ o raskolničkoj svijesti? I nitko od ozbiljnih teologa nije se usprotivio.
      Crne su legende uvijek plod zloduha, a ne Duha Božjega.
      Katkad im pridonosi neznanje, zatucanost ili skrupule.
      Tko se ikada upustio u "eksperiment Tradicije" i približio se Nadbiskupu, odmah je osjetio da je riječ o velikom Božjem ugodniku.
      Nadbiskup Lefebvre je čvrsto vjerovao da je Petar Stijena glava Crkve i da je "Roma caput christianitatis". Znao je kod koga su ključevi Kraljevstva Nebeskoga. Međutim, nije šutio o krizi i nije srljao u eksperimente koji su milijunima uništili vjeru. Ovi navodi gore ili su plod neznanja ili zlonamjerne klevete.
      Danas se sve zna, danas se sve vidi. Mogu nam za uzora stavljati tisuću puta kardinala Martinija: relativista, vrlo vjerojatno masona-luciferijanca i tvrditi da je to katoličanstvo, mi to nećemo prihvatiti jer je laž. I da prihvatimo-kakve koristi kad nije tako?!
      Martini, nažalost, nije jedini. A to su preozbiljne stvari. Mnoštvo je kardinala koji su stvarni raskolnici, ne vjeruju u prvenstvo i nezabludivost Petrova nasljednika. I to nije tajna.
      Osim toga, kolegijalnost Drugog vatikanskog sabora potkopava službu Petra Stijene koji je glava Crkve: Crkva ima jednu glavu, nije dvoglav organizam kojoj kardinalski kolegij ili biskupi čine drugu glavu, ili stoglav ako se uzmu u obzir biskupske konferencije. Upravo je tu nadbiskup Lefebvre branio prvenstvo i nezabludivost Rimskog prvosvećenika kao nitko drugi.
      Stoga ne lupetajte Vi svašta i ne govorite o ozbiljnim stvarima toliko neozbiljno.
      Mi poštujemo Kristova namjesnika i Petrova nasljednika. No, na poziv u Asiz nećemo se odazvati. Ne zaboravimo da je bilo ekskomuniciranih svetaca biskupa i crkvenih naučitelja (sveti Atanazije), ekskomuniciranih svetaca svećenika (sv. Jakov della Marca), svetaca i svetica koji su iznad svega poštovali Petrova nasljednika, ali su mu upućivali oštre prijekore radi dobra Crkve, i Crkva im je dala za pravo (sveta Katarina Sijenska).
      Modernisti su stvarni raskolnici i rušitelji jedinstva Crkve. Već je i kod nas to itekako vidljivo. Uvjereni smo da će jedan Petrov nasljednik modernizam osuditi, a mons.Lefebvrea postaviti uzorom kap čovjeka jake i duboke vjere!

      Kikii

      Izbriši
    2. Sačuvaj nas, Bože, od takvih "svetaca" i "boraca za jedinstvo Crkve"! Da su svi takvi, Crkve više ne bi ni bilo. A neće je ne biti, jer za njenu trajnost do kraja svijeta jamči sam Bog.
      Vi pišete: "Nadbiskup Lefebvre je čvrsto vjerovao da je Petar Stijena glava Crkve i ... kod koga su ključevi Kraljevstva Nebeskoga." Pa ipak je smatrao da može biti neposlušan i raskolnik, odvesti druge u neposlušnost i raskolništvo i ustrajati u tome do smrti, niti na smrti se ne pomiriti s Crkvom? Kakav uzor.
      Vi pišete: "Mogu nam za uzora stavljati tisuću puta kardinala Martinija: relativista, ..." Tipična lefevrovska "logika": ako Martini (možete slobodno upisati bilo koje drugo ime ili bilo koju listu imena, svejedno) nije svetac, onda je Lefebvre svetac.
      Vi pišete: "Osim toga, kolegijalnost Drugog vatikanskog sabora potkopava službu Petra Stijene ..." Da ste čitali "Lumen gentium", ne biste ovako pisali. Ali ovo je jedan od najboljih lefevrovskih "bisera": mi vjerujemo da papa jedini (!) ima vlast u Crkvi, njega trebaju svi slušati, pa ćemo zato mi s njim "pregovarati", postavljati mu uvjete koje mora (!) ispuniti i ne slušati ga (i pozivati druge na neposlušnost) dok ne ispuni SVE što mi tražimo.
      Vi pišete: "A zašto je papa Benedikt XVI. dokinuo izopćenja ako je posrijedi tako opasan raskolnik?" Svaki raskolnik je opasan jer cijepa Tijelo Kristovo. Ne mislim da je baš "tako" opasan, radi se ipak o relativno maloj grupi, tek oko jedan promil, jedan na tisuću. E, a zašto je papa Benedikt XVI. ukinuo kaznu? Pa htio je spasisti "napuklu trsku" i "stijenj što tek tinja". Zato se ponizio i prihvatio sve ultimativne uvjete SSPX-a da uopće započnu razgovore sa Svetom Stolicom (da, tako se to zove, a ne "Rim" ili "Vatikan"). Nije prihvatio jedino ono što NIJE MOGAO prihvatiti: da odstupi od istina vjere. I sad se poglavar SSPX-a hvali (!) što nije potpisao katoličku ispovijest vjere.
      Vi pišete: "Ne zaboravimo da je bilo ekskomuniciranih svetaca biskupa i crkvenih naučitelja..." Ovo je također omiljena lefevrovska tema: tražiti u povijesti Crkve primjere koji bi opravdali njihovo postupanje. Ne govore, međutim, U ČEMU su ti njihovi primjeri bili neposlušni crkvenim vlastima i KOJIM su vlastima bili neposlušni. Nije npr. sveta Katarina Sienska tražila od pape da poništi odluke nekog koncila nego da stalno boravi u Rimu, tu nema sličnosti.
      Vi pišete: "Modernisti su stvarni raskolnici i rušitelji jedinstva Crkve." A lefevrovci su njima VRLO SLIČNI. Ne čini bitnu razliku kojim krivovjerjem netko potkopava vjeru Crkve, ruši li Crkvu s lijeve ili s desne strane, napušta li Crkvu na lijeva ili na desna vrata. Dapače, i jedni i drugi polaze od ISTE pogrešne početne teze: drugi vatkanski koncil koncil navodno znači radikalni prekid kontinuiteta u povijesti Crkve. I jedni i drugi tvrde da jedino oni ispravno mogu protumačiti što koncil uči, jedino oni su Bogom dani za to. Nema veze što kaže učiteljstvo Crkve, nema veze što piše ili ne piše u koncilskim dokumentima, samo oni znaju što to "zapravo" znači.
      Da se razumijemo: ne mislim ja da su u SSPX-u svi zlonamjerni. Mnogi su zavedeni retorikom vodstva društva koja je usmjerena prvenstveno na emocije, nema tu logike ni ozbiljne teologije. Ali baš zato su već mnogi, u više navrata, napustili to društvo i vratili se u jedinstvo Crkve. Vi pišete: "Danas se sve zna, danas se sve vidi." Slažem se. To je glavni plod uzaludnih nastojanja pape Benedikta XVI. da cijeli SSPX vrati u jedinstvo Crkve. Jasno je da spor nije liturgijski (kako je dugo bio predstavljan) nego dogmatski, jasno je da tvrdom jezgru nije glavna briga jedinstvo Crkve i prava vjera, njima je ovako sasvim "lijepo". Tako oni koji zaista ljube Boga i Crkvu lakše mogu vidjeti što trebaju činiti.

      Ivan

      Izbriši
    3. ,,Ne govore, međutim, U ČEMU su ti njihovi primjeri bili neposlušni crkvenim vlastima i KOJIM su vlastima bili neposlušni. Nije npr. sveta Katarina Sienska tražila od pape da poništi odluke nekog koncila nego da stalno boravi u Rimu, tu nema sličnosti. "
      Možda smo zaboravili sv. Atanazija koji se usprotivio dvoznačnoj ispovijesti vjere zbog čega je bio ekskomuniciran? Sličnost da ne može biti veća...

      johe

      Izbriši
    4. Gospodine Ivane,
      od ovog cijelog teksta razumio sam samo jedno. Modernisti su fenomenalni sofisti i muljatori.
      Vidjeli smo u slučaju Franjevaca Bezgrješne kako se nekatoličkom poslušnošću uništava jedan mladi red s mnogobrojnim zvanjima.
      A nismo samo mi tradicionalisti pisali protiv Kurije: cijela se Crkva digla da Kuriju treba reformirati. To je bila tema broj jedan uoči konklave. Omiljena tema Vaših istomišljenika. Staljinističke metode kojima se trenutačno provode čistke unutar ovoga časnoga reda, uzbunile su pola Italije, a ne samo tradicionaliste. Da jedan neokaljani Red ovako razara prilično okaljana Kurija, strahota je.
      Papa Franjo govori da Crkva ne može biti majka koja samo izdaleka korespondira sa svojom djecom, i to odlukama i dekretima, a kratko prije toga imenuje komesara Lisca (Volpija) koji osuđuje Franjevce Bezgrješne, a da ih nije ni poslušao i dekretima ih uništava, smjenjuje utemeljitelja, kažnjava mnoštvo ostalih itd. Međutim, kada je spomenuo obitelj utemeljitelja Manellija i tobožnje nedopuštene financijske aktivnosti, odmah su ga tužili i javno se morao ispričati i ta je isprika neki dan objavljena na stranicama Franjevaca Bezgrješne. Morao ju je objaviti. Možda se tu nabolje vidi koliko je strašna samovolja i nemilosrdnost koncilskih struktura koje propovijedaju milosrđe, a brutalno gaze sve u vezi s Tradicijom. Čak je katkad i civilno sudstvo i zakonodavstvo puno pravednije, jer se očito ne smije lagati i klevetati koliko tko hoće, kada hoće i o kome hoće: uglavnom o onima koji se drže vjere, te o nama tradicionalistima.
      Ne želim Vam ponovno objašnjavati sve od početka: prvo, jer se ne držim kompetentnim za tako duboke rasprave. Drugo, to Vas očito i ne zanima. Ne primjećujem kod Vas čežnju ta traženjem istine. Vi ionako sve znate, sve ste spoznali, čak i ono što će se dogoditi.
      Nakon ovoga strašnog slučaja Franjevaca Bezgrješne, s Kurijom takva kakva jest, a i papa Franjo je priznao kakvih sve tipova oko njega ima, odista se moglo očekivati da bi Bratstvo sv.Pija X. bilo primljeno raširenih ruku?!
      Dajte, pokažite barem malo intelektualnog poštenja, pa će i Vaši argumenti protiv omraženog FSSPX-a i Tradicije Crkve biti vjerodostojniji.
      Deo gratias da mons.Fellay nije potpisao. Spasila san Križarska vojna svete Krunice! A da ekumenizam, vjerska sloboda i kolegijalnost nisu katolička vjeroispovijest, već je jasno u širokim krugovima u Crkvi.
      A ako su enciklike papa u posljednjih petsto godina samo emocije i neozbiljno bavljenje teologijom, znači da ste posve napustili okvire katoličke teologije i prešli u svoj neki okvir kao feminističke teologinje, a to me ne čudi.
      Nekoliko posljednjih stoljeća enciklike su se posvećivale sličnim temama. Govorilo se i pisalo u drukčijim okolnostima, s drukčijim karakterima na Petrovoj stolici, ali proturječja između tih enciklika NIKADA nije bilo. Ni u čemu!
      Dok su se pokoncilski teolozi itekako hvalili (među njima i kardinal Ratzinger) da su neki dokumenti Anti-Syllabus itd. FSSPX nije izumio ništa novo. Drži se samo vjekovne katoličke teologije, za razliku od Vas i pokoncilskih teologa koji i sami vide ruševine koje su donijeli revolucionarni stavovi uneseni u koncilske dokumente te pokoncilska destruktivna fraza iza koje su ostala samo polja smrti. Sada, osobito tijekom pontifikata Benedikta XVI., kada se počelo osjećati otrježnjenje, jedini je način bučiti o poslušnosti s totalnim isključivanjem mozga bez ikakvih jasnih katoličkih kriterija kojih se netko smije pridržavati, a onda staljinističkim metodama razoriti i preostale otočiće vjere i razuma. Ovaj put je zbilja i zdrav razum u igri!
      Već se došlo do Koncila. Svi vide da je u tome kvaka-onih pet posto koje valja revidirati! Bez toga nema zaokreta, ali koncilski otpadnički lobi (koliko se poklapa s gay lobijem???-a taj lobi je spomenuo i papa Franjo) i dalje uništava one koji pomišljaju na revidiranje dokumenata.

      Kikii

      Izbriši
  3. Sveti Atanazije? On nije NAPADAO jedan opći koncil, nego ga je BRANIO. Zar je to slično? Nije li to baš SUPROTNO?

    Ivan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po Vašoj argumentaciji meni se čini da Vam je svejedno da je napadao i tri opća Koncila. Vi imate svoj zadani cilj. Pitanja su Vam uvijek samo retorička.
      Sličnost itekako postoji: sveti je Atanazije redio biskupe, više njih. Možda se u njegovom slučaju u puno većoj mjeri moglo govoriti o stvaranju paralelne hijerarhije premda znamo da nije bila riječ o paralelnoj, nego o pravoj hijerarhiji. I Crkva mu je dala za pravo.
      Odupro se ondašnjem Papi, papa Liberije ga je ekskomunicirao jer je oštro napao njega i ono što je potpisao. Opet su pape sv. Atanazija postavile uzorom pravovjerja: i papa Benedikt XVI. nazivao ga je najvećim zapadnim crkvenim ocem.
      Sv. Atanazije nije mogao kritizirati dogmatski sabor, jer bi time napustio okvire koje katolička teologija ostavlja za rasprave. Napustio bi katoličku vjeru.
      II. vatikanski sabor nije dogmatski sabor. Pozamašan dio dokumenata: zastarijeva ili je zastario: primjerice ondje gdje se govori o hladnoratovskim podjelama. Ili je i to posvećeno i dogmatskog karaktera pa i to valja svednevice čitati kako bi duh koncila obnovio svijet?! (Samo nešto kasni, nakon pola stoljeća nikako da se rasplamsa ta buktinja koja je trebala zapaliti ljubavlju cijeli svijet.)
      Dakle, budući da nije dogmatski, nije nezabludiv. Pročitajte polako tekst mons. Guardinija u kojem je to pitanje teološki jednom zauvijek razjašnjeno.
      Osim toga, Bratstvo želi reviziju onih spornih 5% dokumenata: trilogiju vjerska sloboda, ekumenizam i kolegijalnost te "subsistit in". Velika većina teologa ne prihvaća 20, 30, 50-95% koncilskih dokumenata. Prihvaćaju samo tih 5%. Ovo je lako dokazati.
      Napomenimo samo ono što Koncil kaže o sv. Tomi, o latinskome ili o gregorijanskog koralu. A da ne govorimo o tekstovima posvećenima Blaženoj Djevici, svecima...Da ih pročitate mnogim njemačkim teolozima ili nekim biskupima, udarili bi Vas koncilskim dokumentima u glavu i rekli da ste protiv ekumenizma i međureligijskog dijaloga. Ako biste uvodili latinski, gregorijanski koral i proučavanje sv. Tome, ako ste klerik ili teolog, završili biste na cesti u 90% biskupija.
      Do jučer su nas svi napadali da ne prihvaćamo hermeneutiku kontinuiteta: znali smo da je to bezuspješan pokušaj opravdanja Koncila i da će brzo propasti. I...dobili smo, po riječima Roberta Matteija, posthermeneutičkog papu kojeg takvo nešto uopće ne zanima. I svi su prestali govoriti o hermeneutici kontinuiteta, svi su je izdali. Kako samo brzo padaju uvjerenja, stavovi, velike riječi i govori. Dobro je da su mnoge stvari ostale napisane po portalima. No, ostaje jedno: a to je mržnja i srdžba prema onima koji čuvaju vjekovni Nauk i koji su jedinim svjetionikom u olujnom moru nevjere i otpadništva: prema Bratstvu sv.Pija X.

      Kikii

      Izbriši
  4. Naš Gospodin je utemeljio svoju Crkvu na sv. Petru i apostolima!
    "Sličnost itekako postoji: sveti je Atanazije redio biskupe, više njih."
    Preuzvišeni je nadbiskup mons. Marcel Lefebvre redio biskupe, više njih.
    Toliko o kontinuitetu...
    Modernisti danas ovako, sutra onako - ovisi o potrebi. Oni i ostali heretici ne znaju što je kontinuitet, no vrlo dobro i profinjeno relativiziraju činjenice i cijelokupni Nauk; kroz svu povijest Katoličke Crkve. Dakle, modernistički relativci furaju kontinuitet relativnosti (ne one fizikalne, naravno) ili hermenautiku relativizma!!!

    Oggy

    OdgovoriIzbriši
  5. Nije potrebna toliko duga priča. Minimum poštenja je da kažete ljudima OTVORENO (i onima u SSPX i svima zainteresiranima vani): Mi NISMO katolici, nismo i Katoličkoj CRKVI i to NE ŽELIMO biti.

    Ivan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ivane, potpuno se slažem s vama i ako smijem dodati ne samo da SSPX nisu katolici, nego i svi oni koji tvrde tako, počevši od ovih fanatika na blogu pa sve do pape Benedikta XVI koji im se uporno obraćao kao da su u Katoličkoj Crkvi.
      Hvala Bogu na velikom papi Franji, obnovitelju i reformatoru Crkve, koji sigurno neće ponoviti greške njegovog prethodnika.

      Dok se ne riješi problem SSPX neće biti niti mira u Crkvi, a ni u svijetu. Ivane samo tako dalje, ne obazirite se na ove provokatore i neka vas prati zagovor blaženih papa Ivana XXIII i IP II pravednog ekskomunikatora.

      Miroslav

      Izbriši
    2. Mi ne želimo ništa drugo nego biti katolici i samo molimo one novotare i koncilske revolucionare koji ne žele biti katolici (kao što su to bili naši preci od pamtivijeka), da nas puste na miru i da imaju barem malo onog 'bratskog razumijevanja' kakvo imaju prema onima koji su izvan Crkve.

      Ovaj blog je otvoren za komentiranje pod pretpostavkom da ispunjava minimalne uvjete - pristojnost, dobronamjernost i otvorenost za raspravu, pa ćemo Vas zamoliti da se toga držite, uz mogućnost da budete manje sentimentalno-patetični i raspravljate po logičkim zakonitostima argumentacije. Upravo za dokaz Vašoj lažnoj optužbi: ,,Kritične komentare odreda brišete, papi podvaljujete - tipično sektaški..." (koju ste stavili na jedan tekst), u skladu sa svime prije rečenim, ćemo objaviti Vaše izraze iracionalnog bijesa protiv tradicije, baš kako bi ljudi mogli vidjeti kakvi su to argumenti protivnika tradicije. Komentari su objavljeni na sljedećim člancima:

      http://christusrexhrvatska.blogspot.com/2013/05/bl-alojzije-stepinac-nam-govori-ii.html
      http://christusrexhrvatska.blogspot.com/2013/08/nemojmo-suditi-sa-strascu-i-oholoscu.html
      http://christusrexhrvatska.blogspot.com/2013/08/pismo-opravdanja-mons-moreroda.html
      http://christusrexhrvatska.blogspot.com/2013/08/papolatrija.html
      http://christusrexhrvatska.blogspot.com/2013/10/vijernost-papi.html
      http://christusrexhrvatska.blogspot.com/2013/11/covjek-crkve.html
      http://christusrexhrvatska.blogspot.com/2013/11/nacija-opet-iznenauje-ugodno-dakako.html
      http://christusrexhrvatska.blogspot.com/2013/11/duh-sveti-i-sljedeca-konklava.html
      http://christusrexhrvatska.blogspot.com/2013/12/zar-ne-postoji-katolicki-bog.html
      http://christusrexhrvatska.blogspot.com/2013/12/intervju-s-preuzvisenim-biskupom_23.html
      http://christusrexhrvatska.blogspot.com/2014/01/molitvena-osmina-za-jedinstvo-krscana.html
      http://christusrexhrvatska.blogspot.com/2013/05/casopis-christus-rex.html
      http://christusrexhrvatska.blogspot.com/2013/07/pismo-preuzvisenog-nadbiskupa-marcela.html
      http://christusrexhrvatska.blogspot.com/2013/07/pismo-preuzvisenog-nadbiskupa-marcela_15.html
      http://christusrexhrvatska.blogspot.com/2013/07/pismo-pape-ivana-pavla-ii-preuzvisenom.html
      http://christusrexhrvatska.blogspot.com/2013/07/proglasenje-svetima-ivana-xxiii-i-ivana.html

      Izbriši
    3. Miroslave, trebali biste radije uzeti ime Ratko.
      Oprostite mi na primjedbi, ali ove riječi da neće biti mira u Crkvi, ali ni u svijetu djeluju mi pomalo demonski.
      Uz islamski terorizam, hindu-nacionaliste, ljevičarske teroriste koji ugrožavaju mir u svijetu svrstati one koji brane tradicionalni Nauk, staru Misu, latinski i koral, graniči sa zdravim razumom.
      Možda je to u biti kompliment: dok se čuje vjekovni glas Crkve i njezina Nauka, antikristovske strukture se ne mogu etablirati.
      Nije isključeno da baš ovaj naraštaj i vidi stvaranje te ujedinjene crkve, sinagoge sotonine u kojoj će se svi ujediniti te će zavladati mir: ali mir bez Krista.
      Drukčije i ne možete dokazati da smo u krivu, nego sipanjem uvreda, mržnjom i bijesom: ako se Crkva nije promijenila nakon Koncila, kako to da je stvaranje nemira citiranje enciklika posljednja tri, četiri stoljeća?!
      Jadno je biti modernist i živjeti u laži da je sve dobro i ništa se nije promijenilo. Tada su tradicionalni katolici zbilja trn u oku.

      Kikii

      Izbriši
  6. Uistinu nije potrebna duga priča. Onaj tko želi može jednostavno provjeriti da moderni autoriteti govore i čine suprotno onom što je Katolička Crkva uvijek naučavala. Kad to provjeri, pred njega se postavlja izbor: slijediti te autoritete u nov nauk, bogoštovlje i teologiju radikalno drukčije od starog (što se najjasnije očituje u naučavanju suprotno dogmi da izvan Crkve nema spasenja - na to se vezuju nova ekleziologija, ekumenizam i vjerska sloboda) ili ostati vjeran onom što je Crkva uvijek naučavala.

    Prema onom što ste napisali ispada da oni koji su vjerni onom što je Crkva uvijek naučavala nisu katolici, nego su buntovnici i izvan su Crkve.
    Istina je, međutim, da su buntovnici, raskolnici i izvan Crkve oni koji svojevoljno i svjesno sudjeluju u revoluciji koja razgrađuje i uništava Crkvu već pola stoljeća.

    "Što treba katolik kršćanin učiniti ako se mali dio Crkve odsiječe od zajedništva univerzalne vjere? Što drugo nego voljeti radije zdravlje čitavog tijela nego bolest kužnog i iskvarenog dijela? Ali što ako neka nova zaraza pokuša zaraziti ne samo majušni djelić Crkve, nego cjelinu? Tada će biti njegova dužnost da pristane uz starinu, koja danas nikako ne može biti zavedena nikakvom prijevarom noviteta.

    (...) Isto tako, kad je arijanski otrov zarazio ne samo mali djelić Crkve nego gotovo cijeli svijet, tako da je svojevrsna sljepoća pala na gotovo sve biskupe latinskog jezika, zaokružena dijelom silom dijelom prijevarom, te ih je sprječavala da vide što je bilo najpotrebnije za učiniti u okružju toliko zbunjenosti, tada tko god je uistinu ljubio i štovao Krista, jer je volio staro vjerovanje pred novim nevjerovanjem, izbjegao je kužnu zarazu."
    (sv. Vinko Lerinski, Commonitorium, pogl. 3 i 4: http://www.newadvent.org/fathers/3506.htm)

    OdgovoriIzbriši
  7. 'Miroslav' je u maniri missice izvalio biser tjedna: "Dok se ne riješi problem SSPX neće niti biti mira u Crkvi, a ni u svijetu." I ostale mu dvije izjave puno ne zaostaju...
    Ako su ovo vrhunski modernistički "teolozi" nije ni čudo što se sve u Katoličkoj Crkvi raspada! Modernistički "katolici" postaju propovjednici New Church. Posramit će i Luthera.

    Oggy

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zapravo je čovjek tu u pravu, iako to vjerojatno ni sam ne razumije.

      Ono što on zove "problem SSPX", to je zapravo ispovijed i obrana vjekovne katoličke nauke, koja je danas u svijetu marginalizirana i napadana. Kad papa posveti Rusiju i kad na čelu Crkve bude opet pravi katolik, taj će se problem riješiti (onda će svi katolici biti tradicionalni katolici, kao i prije Koncila) i bit će mir u Crkvi i u svijetu.

      Izbriši
    2. Slažem se i s Vašom i Kikiijevom konstatacijom, brate Mateo.
      Bilo koja kriva percepcija je pogrešna jer odstupa od zdrave logike. Nažalost, i Katolička Crkva je dobila svoju Modernu; giljotinu pravovjerja.

      Oggy

      Izbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.